سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازمندیها - آگهی رایگان


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

&

هم‌جواری با حیوانات در دانشگاه علوم پزشکی کرمان / مسئولان پاسخگو باشند


 

 

  • هم‌جواری با حیوانات در دانشگاه علوم پزشکی کرمان / مسئولان پاسخگو باشند

    هم جواری با حیوانات در دانشگاه علوم پزشکی کرمان / مسئولین پاسخگو باشند

    یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: بار‌ها خطر حمله سگ‌های ولگرد و بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان به مسئولین مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان هشدار داده شد، اما متاسفانه همیشه شاهد حرکات نمایشی ساختار‌های ذی ربط در جمع آوری سگ‌ها بودیم و اقدامی کارساز صورت نگرفت تا اینکه خبرگزاری دانشجو این مسئله را مطرح کرد.

    این دانشجو ادامه داد: بدون شک مطرح شدن این مسئله در سطح کشور آن هم برای دانشگاهی که خود طلایه دار بهداشت در قطب جنوب شرق کشور است، می تواند به تنهایی آبروی دانشگاه را خدشه دار کند و اعتبار دانشگاه را که حاصل تلاش شبانه روزی نسل‌های مختلف است از بین ببرد.

    وی افزود: در مجموع گویا شایسته‌ترین راه جهت حفظ اعتبار دانشگاه و بازگشت امنیت جانی و روانی دانشجویان که در سال‌های اخیر به خطر افتاده است، هرچه سریعتر شورای صنفی به عنوان مسئول پیگیری و حل مشکلات نتایج عملی و کارشناسی اقدامات را به دانشجویان گزارش دهند.

    هم جواری با حیوانات در دانشگاه علوم پزشکی کرمان / مسئولین پاسخگو باشند

    این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی و تذکر‌های مکرر دو دیدگاه پیرامون این قضیه مطرح می‌شود. یک اینکه توانایی پیگیری این مسئله توسط ساختار‌های ذی ربط وجود ندارد و این ناتوانی افراد خود معضلی است که لازم است برای آن چاره‌ای اندیشید و دو اینکه سلامت جسمی دانشجو و زخم‌های ماندگار تن آن‌ها اهمیتی ندارد و این باعث شده تمرکز نیرو و منابع مالی روی مسائل دیگری باشد که این توهین به قشر دانشجو است.

    وی تاکید کرد: در هر دو صورت انتظار می‌رود ریاست محترم دانشگاه مسئله را پیگیری و کسانی که کم کاری کردند را به تخلفات اداری معرفی کنند.

    آماده///هم جواری با حیوانات در دانشگاه علوم پزشکی کرمان / مسئولین پاسخگو باشند